PALVELUT

IDEARIKASTA SUUNNITTELUA KAIKKEEN MEDIAAN

Kiinnostuitko, kysy lisää: 050 410 4900.

Kampanjasuunnittelu

Kampanjasuunnittelun lähtökohdat

Kampanja on oiva apukeino, kun tavoitellaan lisäpotkua myyntiin, onnistunutta tuotelanseerausta tai kuluttajien tietoisuuteen nousemista. Parhaimmillaan fiksusti toteutettu kampanja ei ainoastaan tarjoa yritykselle piristysruisketta tilauskannan kasvun muodossa, vaan myös muotoutuu osaksi yritysilmettä ja luo pitkäkestoisesti mielikuvaa yrityksestä. Kampanjoita ei siis kannata tehdä puolihuolimattomasti ja sinne päin, vaan panostus palkitaan sekä kampanjan aikana, että sen jälkeen.

Me Ideaflowlla olemme ideoineet ja toteuttaneet kampanjoita monenlaisiin myynninedistämis- ja lanseeraustarkoituksiin – olemme siis kokenut, luotettava ja innovatiivinen kumppani kampanjaan kuin kampanjaan.

Miten rakennetaan toimiva kampanja?

Kampanjan tavoitteena on useimmiten joko myynninedistäminen tai myynnin esteiden poistaminen. Onnistunut kampanja lisää asiakkaiden tietoisuutta paitsi tuotteesta tai palvelusta ja sen käyttömahdollisuuksista, myös yrityksestä sen takana. Me Ideaflowlla lähdemme aina liikkeelle kampanjan tavoitteiden ymmärtämisestä. Kun tavoitteet on asetettu ja sisäistetty on vuorossa formaatin luominen, jota puolestaan seuraa yksityiskohtaisempi tunnelman ja tyylin hiominen vastaamaan yrityksen tarpeita.

Kampanjan lähtökohta on aina tuote ja sitä markkinoiva yritys, ja meidän tehtävämme on ennen kaikkea luoda innostava ja toimiva konsepti, jonka avulla kohdeyleisö löytää markkinoitavan tuotteen, palvelun tai yrityksen. Mielikuva on oikein käytettynä voimakas työkalu myynninedistämistyössä ja kampanjat toimiva tapa luoda niitä. Oikeanlainen kampanja myös luo ja vahvistaa positiivista yrityskuvaa, ja näin ollen kampanjan hyödyt ulottuvat parhaassa tapauksessa pitkälle tulevaisuuteen.

Hyvä kampanja ottaa kohdeyleisön huomioon

Kampanjasuunnittelun lähtökohta on kohdeyleisön tunteminen. Ilmoitussarja paikallislehdessä tavoittaa täysin eri yleisön kuin instagramkampanja tai mainos aikakausilehden verkkosivuilla. “Kuka on asiakkaasi?” on kysymys johon on oltava vastaus ennen kuin kampanjan suunnittelu voidaan polkaista käyntiin järkevältä pohjalta.

Ideaflow on luovan ajattelun keidas ja me autamme mielellämme asiakkaitamme kehittämään tarkoituksenmukaisen ja otteessaan pitävän kampanjan, joka löytää oikeiden silmäparien eteen ja jättää jäljen. Olipa kyse sitten lanseerauksesta, sosiaalisen median kampanjasta tai perinteisestä myynninedistämisestä, raikkaat ideat ja taidokas toteutus aikatauluja kunnioittaen toimivat meillä lähtökohtina tehokkaalle kampanjarakennukselle.

Ideaflow ideoi ja toteuttaa kampanjoita joka lähtöön. Meiltä saat mm. seuraavanlaisia kampanjapalveluita:

  • Tuote-, palvelu- ja yrityslanseeraukset
  • Myynninedistämiskampanjat
  • Digitaaliset kampanjat
  • Sosiaalisen median kampanjat
  • Suoramakkinointikampanjat

Kun rautainen osaaminen ja positiivinen asenne yhdistyvät, on kampanjasuunnittelu vahvoissa kantimissa. Ole yhteydessä meihin ja kerro ideasi tai anna meille pähkinä purtavaksi. Erikoisalaamme ovat laajat kampanjat, joissa yhdistyy erilaiset materiaalit ja eri medioiden hyödyntäminen. Kampanjamme ovat aina yhtenäisiä, visuaalisesti raikkaita ja ennen kaikkea tehokkaita. Ideaflown suunnittelu nappaa yleisön huomion ja vaikuttaa positiivisesti yrityskuvaan paitsi sillä hetkellä, kun asiakkaan mielenkiinto kampanjaa kohtaan herää, myös kampanjan jälkeen. Taidokkaasti toteutettu kampanja on tärkeä ja toimiva osa yrityksen maineenrakennusta, ja sen avulla voidaan luoda mielikuvia yrityksestä ja sen arvoista.

Ideaflow on Helsingissä toimiva mainostoimisto, jonka osaaviin käsiin voit luottaa yrityksesi kampanjasuunnittelun. Meiltä saat paitsi erinomaisen lopputuloksen, myös aina aurinkoista ja positiivista palvelua. Voit siis odottaa, että koko projekti aina ideointivaiheesta lopulliseen kampanjaan asti sujuu jouhevasti ja ammattitaitoisesti. Emme jätä mitään arvailujen varaan, vaan kokemus takaa menestyksekkään kampanjan, oli kyse sitten kerralla toteutettavasta lanseerauksesta, tai monitahoisesta ja pitkäkestoisesta kampanjasta.

Ota yhteyttä jo tänään!